Quale hè a testa di u più grande prughjettu di l'architettura di u containeru di spedizione in u mondu?
Malgradu a mancanza di una copertura generalizata, un prughjettu chì hè statu salutatu cum'è u più grande sforzu di l'architettura di containeru di spedizione finu à a data hà attiratu l'attenzione. Una pussibuli ragiuni per l'esposizione limitata di i media hè a so situazione fora di i Stati Uniti, in particulare in a cità portu di Marsiglia, in Francia. Un altru fattore puderia esse l'identità di l'iniziatori di u prugettu: un cunsorziu cinese.
I Cinesi anu allargatu a so prisenza glubale, investendu in diversi paesi è avà turnendu u so focus versu l'Europa, cun un interessu particulare in Marseglia. A situazione costiera di a cità face un centru di trasportu cruciale in u Mediterraniu è un puntu chjave in a moderna Strada di a Seta chì unisce a Cina è l'Europa.
Container di spedizione in Marseglia
Marseglia ùn hè micca straniera à i containeri di spedizione, cù millaie di containeri intermodali chì passanu ogni settimana. U prughjettu, cunnisciutu cum'è MIF68 (abbreviazione di "Marseille International Fashion Center"), utilizza centinaie di sti cuntenituri.
Questa maraviglia architettonica hè a più grande cunversione in u mondu di cuntenituri di trasportu in un parcu di vendita di cummerciale à cummerciale, chì serve specificamente à l'industria tessili. Mentre chì u numeru esatta di cuntenituri utilizati resta micca divulgatu, a scala di u centru pò esse inferita da l'imaghjini dispunibili.
U MIF68 presenta cuntenituri di spedizione persunalizati in diverse dimensioni, ognuna cù finiture sofisticate, installazioni elettriche ben eseguite, è e comodità chì si aspetterebbe da un ambiente tradiziunale di vendita al dettaglio, tutti in i confini di cuntenituri di spedizione ripurtati. U successu di u prugettu dimustra chì l'usu di cuntenituri di spedizione in a custruzzione pò risultà in un spaziu cummerciale eleganti è funziunale, piuttostu cà un mera cantina di container.